Te druk om Te schrijven.

31 juli 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Het was een hele rit. Daarnaast was mama een keer haar telefoon kwijt na een halfuur zoeken hadden we de telefoon.we kwamen aan en wat Aylin zei was:Ik wil een armbandje kopen,liv vond er niks aan ze zei:dat kunnen we later ook doen.maar toen kwamen we bij het huisje.

Volgende dag
We gingen het ontbijt halen. Ruby maakte Liv en Aylin wakker om te ontbijten.daarna de bikini aan en nog steeds niet naar de zee als eerste moeten papa en mama nog een peukje doen en daarna konden we gaan. Super mooie zee. Toen we met de voetjes in de zee waren zag tommy een dode kwal in de zee. Natuurlijk wou Aylin de kwal vangen. Voor de rest lekker gezwommen en geen kwallen tegengekomen.

Volgende dag
We zijn naar de stad gegaan.en daar was het bloedheet.aylin liv en Emma wouden niet meer.daarna gingen we naar een restaurantje.daar hebben we een echte pannenkoek gegeten(Met suiker).daarna nog gaan wandelen. Eindelijk bij de auto en weer over de hobbelige weg.daarna toen we in de auto zaten sliepen Aylin en Liv als een roosje een kwartier daarna waren we weer in de camping we hebben lekkere spaghetti gegeten ,maar tommy stond in de keuken en zat eten te maken.toen kwam papa eraan en zei:de spaghetti is overleden.dat was natuurlijk een grapje van papa. We hebben lekker gegeten.
Doei♡
Van reisblog naar fotoboek